I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 4, 2011

AL FATIHAH BUATMU SAYANG..

Hari ini bermula dengan penuh keceriaan. Asyik suko je sokmo...ada banyak cerita yang menarik Yg di kongsi bersama sahabat2 semua. dari satu cerita berpindah ke cerita lain .heppy sangat2x..

tapi siapa sangka, keceriaan itu bertukar mnjadi tangisan. di dalam kuliah terjemahan ARAB MELAYU ARAB menjadi saksi titisnya air mata kehilangan yang teramat2 sangat . perasaan tak dpt di bendung lg.Ya Allah kuatkan semangat hambaMu ini. berilah kekuatan untuk abang je n k.nie di atas kehilangan anak tunggalnya, ALIA..semoga rohnya di tempatkan dikalangan orng2 yang beriman...aameeen.

Alia,...che dah rindukan alia. Balik cuti nanti tak dapatlah nak lihat wajah Alia. Tak dapat nak dengar tangisan Alia. Namun che dah n keluarga perlu redha bahawasanya Allah lebih menyanyangi Alia.

Mungkin saat ini, Alia mampu tersenyum. Jika selama ini Alia berada dalam kesengsaraan dan penderiataan kerana kesakitan yang bermula dari lahir lagi. che dah menerimananya dengan hati redha..sampai ketemu nanti DI SANA....

Semua makhluk hidup akan hidup sampai suatu hari yang telah ditentukan dan kemudian mati; Allah menjelaskan dalam Quran tentang prilaku manusia pada umumnya terhadap kematian dalam ayat berikut ini:

Katakanlah: “Sesungguhnya kematian yang kamu lari daripadanya, maka sesungguhnya kematian itu akan menemui kamu, kemudian kamu akan dikembalikan kepada (Allah), yang mengetahui yang gaib dan yang nyata, lalu Dia beritakan kepadamu apa yang telah kamu kerjakan.” (QS. 62:8)


AL FATIHAH BUAT ANAK SAUDARAKU....
SEMOGA ROHNYA SENTIASA DALAM RAHMATNYA....
AAMEEEN...

No comments:

Post a Comment

diantara sahabat-sahabatku yang di sayangi..

diantara sahabat-sahabatku yang di sayangi..
di dalam kelas maharat