I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 27, 2011

Sayunya...

....بسم الله الرحمن الريم

Alhamdulillah...tiada ucapan yg dapat di ungkapkan selain syukur ke hadratNya. Perjuangan di buni UKM masih lagi jauh. Sedar tidak sedar, sem 4 di UKM sudah nak sampai ke penghujangnya. Tibe2 sayu sangat hari ini. Tanpa di sedari, hari ini merupakan hari terakhir aku bersama romate. Sem depan kami tidak lagi tinggal bersama. Maafkan akak ye. Sebelum pergi exam tdi, sempat lah bermaaf-maafan dengan Dayah..romate sepanjag thn 2 nih..Maafkan akak dik. Kalau ada bnyak buat silap dan membuatkan adik terasa. Hampir gugur air mataku di saat berpeluk dengannya. Mungkin bila bersama kita tidak merasa pun perasaan ini. Tapi bila berlakunya perpisahan barulah kita menyedari bahawa kita sayang sangat2 kat dia. So sebagai nasihat, hargailah mereka yg berada di sisi kita. Jangan pernah menyakiti mereka. jika kehilangan mereka barulah kita akan menyesalinya...

Maafkan akak atas segalanya. Sem depan akak minta kolej lain. Tidak mungkin kita akan tinggal bersama lagi. Pe2 pun perpindahan akak ke kolej lain bukanya sebab tak best duduk kat UO..Tpi ada sebab2 tertentu. Semoga Dayah akan meneruskan kecermerlangan di bumi UKM ini dengan jayanya. insyaAllah..akak yakin dayah mesti boleh..insyaAllah berlainan kolej sem depan, akak harap kita bleh lagi Bersahabat, Berjumpa, berFb, berMesej...

Maafkan akak ye. sebab akak sibuk sangat2 sem nih..sampaikan jarang duduk kat bilik. nak buat macam mana, sibuk kalahkan YB kan.hehe..kadang2 rasa serba salah meninggalkan Dayah keseorang di bilik..tpi dik, nak buat macam mana..huhuhu

Bile balik dari exam tdi, akak lihat semua barang dayah sdh tiada. Dayah sudah pun balik bercuti lama kat kg..hehe..cemburulah jgk. sebab Dayah abis exam awal..hehe. tpi nk buat mcm mne, kita bkn course sama pun. bile tengk ats meja tdi, terlihat barang kecil...emmm...so sweet..mungkin tuh hadiah Dayah tuk akak ye..terharunya. walaupun benda itu tiada apa2 maksud pun, air mata tetap mengalir laju di pipi...sayang Dayah..ungkapan yg tdk pernah terucap di hadapan Dayah kn..hehe..


Pe2 pun terima kasih banyak2 atas segala-galanya. Dayah banyak bantu akak. tolong angkatkan kain, tolong bangunkan akak, tolong belikan makanan..hehe..so sweet kn..

Semoga kita di pertemukan pada masa2 akan datang..^_~..

Wallahu'alam...

1 comment:

diantara sahabat-sahabatku yang di sayangi..

diantara sahabat-sahabatku yang di sayangi..
di dalam kelas maharat
There was an error in this gadget