I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 19, 2012

Suka Duka sem 1 sesi 11/12


Alhamdulillah... dua hari lepas tamatnya perjuangan sem ke lima

di universiti kebangsaan Malaysia.walaupun banyak halangannya namun akhirnya berjaya menamatkannya. di jadikan cerita sem nih terlalu lah sibuk. sampaikan saya pun tak sempat nak
berblogger..huhu..(alasan smata2)..


ya Allah... hanya padaMu ku mampu meluahkan segala2nya. Namun
pengakhiran sesi nih penuh dengan beban yang terpaksa di bawa ke sesi depan. HambaMu
ini tak mampu melaluinya seorang diri. Sahabat..Bantulah sahabatmu ini..Diriku tdak sekuat dan setabah sprti yg di sangka2 kan..Mungkin pada penglihatan mu aku masih mampu tersenyum, tapi di hati hanya Dia yg tahu segala-galanya..

Tiba2 rindu nak kembali ke zaman muda2 dulu..Hidup penuh ceria..masalah pun simple2..emm..Tapi semuanya takkan berlaku. Aku harus menempuhnya dengan hati yang cekal. Walaupun kdng2 aku mungkin tersungkur...Rindunya irabiyah tirahdah..masihkah mereka bersama2 ku?? ya Allah..satukanlah hati2 kami..jgn kaun asingkan diriku dari mereka..kerna kekuatan ku terletak pada mereka..

sem nih..banyak sangat pengalaman suka dan duka..bersama sahabat2 PIBA, PERDANA, ADIK BERADIK...aku cuba meluangkan masaku sebaik2 untuk mereka. ya Allah..sangat2 letih untuk menjaga hati semua. Sangat tdak kuat untuk memastikan mereka tdk terasa dengan diri ini. diri ini hanya insan kerdil yg banyak kekurangan. aku tak kisah sekiranya aku letih dan susah..kerna ku tahu perjuangan itu pahit kerana syurga itu manis. namun apa yg aku harapkan hanyalah sokongan dan kefahaman sahabat. aku tak bisa berdiri dengan tabah andai langkahku tdk berteman sahabat. pergerakkan ku tdk di bantu sahabat..kerna aku hanyalah insan yang biasa.

Andai suatu hari diri ini rebah, biarlah rebah dalam
iman, biarlah rebah dalam sebuah perjuangan yg suci...Biarlah suka duka sesi nih di tutup dngan satu harapan yang baru. yg penting perjuangan tdk akan pernah berhenti..tdk kisahlahapa pandangan sahabat. biarlah kaki ini terus melangkah. biarlah jasad ini terus bergerak. biarlah hati ini terus terguris...kerna yg pasti aku akan sentiasa bangkit.. walaupun amat payah, namun aku yakin. aku masih mempunyai keluarga yg sentiasa mendorong ku. masih mempunyai sahabat2 ygmemahami diri ini...yg terpenting Dia sentiasa di sisiku.....

ceritaku sesi ini..
Pesta konvo..best sangat2 time nih..susah senang kita bersama..

family day perdana. exco2 muslimah

group kami..bola jaring..alhamdulillah juara..

Group kami , futsal...........

lawatan ke cameron Highlands..sweet moment.



Lawatan ke p.pinang bersama anok beghanok..seronok..

kami time pertndingan boling..^_^..

Group sinar murabbi..kem wehdah tarbiyyah..terbaik...

bersama adik beradik fpend main boling..

rehlah exco muslimah..sayang kamu..


rehlah piba..tapi sikit jah yg join..yg lain msih busy exam..ada yg sdh balik.hehe..


antara kenangan2 yag sempat di coretkan..semoga semuanya mendapat keredhaanNya...


wallahu'alam..






No comments:

Post a Comment

diantara sahabat-sahabatku yang di sayangi..

diantara sahabat-sahabatku yang di sayangi..
di dalam kelas maharat