I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 27, 2010

ABM..Sebagai alat bantu mengajar..


Setelah ketandusan idea untuk memikirkan BBM apa yang ingin dilakukan, akhirnya dengan idea kak siti tercetuslah BBM ini..walaupun tak lah cantik mana tapi ia sangat bermakna kepada diriku..keran dirimu begitu berharga..hehe...

Tengok boleh. tapi jangan kutuk ek..letih nak siapkan,,tapi komen yang membina sangat2 di harapkan.insyaAllah nak guna alat ini nanti mengajar nanti..tpi kena buat yang lainlah.yang nih kena bagi kat Mejar.. siapa yang nak buat n tiru boelh lah..kongsi ilmu.mudah-mudahan pelajar akan faham...

solat tiang agama..solat jemaah mendapat ganjaran yang berlipat ganda..


1 comment:

  1. comel dan menarik....

    kalau saya ada masa,..nak ikut cth ABM ni boleh?
    atau saya papar je pada student,..minta izin ye

    ReplyDelete

diantara sahabat-sahabatku yang di sayangi..

diantara sahabat-sahabatku yang di sayangi..
di dalam kelas maharat

ikan yang cute..hehe